2016. március 7., hétfő

TOTALLY SHOULD HAVE BOOKTAG (BOOKTAG #10.)

Hello Molycik! ;)
A nagy szakirodalmazás közben kell egy kis kikapcsolódás, és Abstractelf már ezer éve kihívott erre a tagre, így gondoltam miért ne? A sztorihoz az is hozzátartozik, hogy 1. jelenleg kegyetlenül szenvedek, semmi kedvem 270 oldal rövidített változatát begépelni, és összefüggő szöveggé formálni, 2. már január óta a piszkozatok között várakozott a bejegyzés vázlata, csak be kellett végre fejeznem. Nem húznám tovább az időt, vágjunk is bele!

1. Bárcsak kapott volna folytatást!


Ide egyetlen könyv jutott eszembe, méghozzá Rainbow Rowell - Eleanor & Park című remekműve. Tudom, sokan állítják, hogy lesz folytatása, de nekem azonnal kell! Annyira cuki volt, és életszagú az egész könyv, hogy elsőre beleszerettem, és azonnal a bármikor újraolvasós kategóriába került. 


2. Bárcsak lenne egy spin-off sorozata!
Szerintem senkit nem fog meglepni a válaszom - de hátha történnek még csodák - Sarah J. Maas - A court of thornes and roses könyvéből szívesen elfogadnék, és elolvasnék egy spin-off sorozatot. Vagy akár a Percykből, mert abból sosem elég.

3. Bárcsak több könyvet írna!


Húúú, ide igazából bármelyik kedvenc írómat írhatnám, és tuti felsorolnám ebben az esetben Riordant, vagy SJMaast, de most inkább Komalt Kantot, Katja Millayt, Jennifer A. Nielsent és Rainbow Rowellt emelem ki a sok favorit közül, mert szerintem mindannyian nagyon tehetségesek.

4. Bárcsak ne vele jött volna össze!


Ezek a feladatok nehezek! Ajajjj, Maas kisasszonyra picit haragszom Rowanért és Nesprynért, mert #TeamChaolena vagyok kezdetektől fogva, de ezt nem tudom teljes szívből sajnálni, ugyanis Chaol drága egy pöppet megváltozott az Éjkorona óta, és nem a pozitív irányba, Laenáról nem is beszélve. Azt hiszem ide Leah&Caleb párosát mondanám a Kihasznált alkalomból. Tarryn Fisher olyan mesterien szövi a szálakat, hogy egyáltalán nem vagyok biztos a Caleb&Olivia végkifejletben, hiába szeretném őket együtt látni.


5. Bárcsak máshogy ért volna véget!


Végre egy olyan kategória, amin nem kellett heteket gondolkoznom. Kapásból két könyvet tudok ide sorolni, és csak a címüket fogom írni, mert nem szeretnék spoilerezni: Tabitha Suzuma - Forbidden, Komal Kant - Falling for Hadie.

6. Bárcsak film készülne belőle!


Na kit lepek meg azzal, ha azt írom, hogy Sarah J. Maas - A court of thornes and roses? Naaaa? Ugye, hogy senkit? Amúgy Nicolas Barreau - A nő mosolyának örülnék, meg Robin Benwaytől az Emmy&Olivernek is, kis cuki, rózsaszín, romantikus film lenne belőlük.

7. Bárcsak sorozat készülne belőle!


Úúú, ide is van ötletem, és kivételesen nem Percy, és nem Acotar. Tudok én, ha akarok :D Luxen, Üvegtrón, Párválasztó, Hamis herceg simán jöhetne sorozatként, én vevő lennék rá, illetve Tara Sivec - Csábítások és csemegék trilógiájából szerintem szuper sitcom lenne :)

8. Bárcsak egy szemszögből íródott volna!

Tudom, tudom, semmi meglepetés, de komolyan úgy gondolom, hogy a Blood of Olympusnak csak Percy szemszögből kellett volna íródnia. Mellé egy Annabeth maradhatott volna, de mivel ezek nem voltak, nekem hiányérzetem volt végig :(

9. Bárcsak megváltoztatnák a borítóját!

Ide összesen egy könyv jut hirtelen eszembe: Komal Kant - Impossible. Szerintem borzalmas. Komolyan. Ezzel a borítóval nem venném meg. Mondjuk, a történet sem fogott meg, szóval inkább hagyjuk. Olvassatok helyette Falling for Hadiet ;)
Szerintem elég csúnyácska.
10. Bárcsak megtartották volna az eredeti borítókat!

Általában az eredeti borítók jobban tetszenek, mégis gondban vagyok, mert összesen két könyv jutott eszembe: Maria V. Snyder - Poison Study és Jandy Nelson - Az ég a földig ér. Azt azért hozzáteszem, hogy a Poison Study magyar borítója is tetszik, de szerintem az eredetivel lett volna az igazi :)


11. Bárcsak ne is folytatódott volna!
Rebecca Donovan - Elakadó lélegzet című könyvét imádtam. Címhez hűen, elakadó lélegzettel olvastam, és úgy volt tökéletes, ahogy véget ért, véleményem szerint ott kellett volna abbahagyni. A trilógia másik két kötetét legszívesebben földhöz vágtam volna. 

12. Hívj ki valakit!
RavenS, Netra, Timi, Hédi, Lexa Ti vagytok a kiválasztottak! Hajrá, szenvedjetek Ti is, peace & love & kisses ;)

Ennyi lett volna ez a booktag, ha megtetszett nyugodtan vigyétek, és ha van kedvetek írjátok meg nekem kommentben, hogy melyik kategóriához mit párosítanátok.

Üdv:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

designed by Charming Templates